fredag 1 juli 2011

Svensk ridsport...igen



Då var man påväg till Kungsbacka och svensk ridsport igen, den här gången med både Josefin och Rebecka. Och det är ridbyxor som står på listan den här gången, men sen vet man ju aldrig vad som råkar komma med när man går in i en ridsports affär. I alla fall jag har en tendens att vilja köpa allt och alla, till o med dom svarta plasthästarna. Jag vill ha med mig ALLT hem, men ofta brukar jag bli stående bland täcken och schabrak. De e verkligen nåt speciellt med dom, för även om man inte har någon egen häst så är de något som man kan använda ibland och som man aldrig kan ha för mycket av, speciellt inte schabrak, tror jag har sex st själv. Har ni oxå nåt sånt som ni verkligen inte kan motstå? De e farligt, man kan lätt göra av med en hel månadslön på ett sånt ställe så de e tur för mig att jag inte har fått min lön för den här måndagen ännu =)

ByeBye
LL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar