måndag 18 juli 2011

Svensk ridsport...igen


Drar åter igen iväg till Svensk ridsport den här gången med både Josefin och Rebecka. Det är ridbyxor som står på listan idag, har tänkt mig ett par bruna Whitaker, hade ju ett par som var en storlek förstora så jag använde dom typ aldrig så jag sålde dom ist. Så nu hoppas jag kunna hitta ett par som passar mig bättre. Sen vet man ju aldrig vad man kommer hem med mer. De e farligt att gå in i en ridsports affär, enligt mig iaf. Jag skulle vilja köpa allt och alla där inne till och med dom svarta plasthästarna dom har. Absolut farligast tycker jag täcken och schabrak är för det är något som e svinkul att kolla på, finns i hundra olika varianter och du kan aldrig ha för många av dom, själv har jag sex schabrak och typ tre täcken och ända kan jag stå o dregla och vilja ha fler, inte bra! De e tur att måndadens lön inte har kommit än för jag hade lätt kunnat göra slut på hela! Men förhoppningsvis kommer jag BARA hem med ett par snygga ridbyxor den här gången =)


ByeBye

LL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar