torsdag 4 augusti 2011

Big News!

Japp ni läste rätt i min nya header, jag titulerar(?) mig numera som hästskötare åt Emma Emanuelsson. Jag flyttar ditt på söndag och börjar jobba på måndag. Det ska blir sjukt spännande och roligt att få vara hos henne. Hört massa roligt och positivt om henne. Dock kommer det bli väldigt jobbig med mycket att göra och förhoppningsvis mycke ridning! Jag kommer fortfarande jobba kvar på Billdal på helgerna och försöka rida mina lektioner på måndagar.. men vi får se hur de går med dom xD Jag hade som alternativ att åka upp till Strömsholm som beridarelev åt en av ridlärarna där men jag kände att, även om det varit otroligt roligt att vara där, så var det inte rätt tid för mig utan jag ville vara kvar nära Göteborg. Så på söndag flyttar jag hemifrån! jag är SJUKT nervös så de e tur att jag har mkt att göra på dagarna så jag inte hinner tänka så mkt.
Så nu vet ni vart ni kommer hitta mig i framtiden, och självklart kommer jag hålla er uppdaterade så mkt de bara går om vad som händer på dagarna och var jag gör.

ByeBye
LL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar