onsdag 10 augusti 2011

Jag är kär!

Idag fick jag mig en ny liten favort, eller så liten e hon väl inte. Hon heter Bonnie och är en skimmel på omkring 168. Och helt otroligt att rida, lite som Molly på Billdal men sjukt mkt mer action, galoppen var helt sjukt, snacka om kraft där. Hon går gärna lite på stället utan att komma fram ordentligt så hon måste jobbas mkt i en lägre form. Emma var med oxå och höll lite träning för oss, sjukt roligt! Sen skrittade vi ut, jag red Bella, sen ut igen på Lily, sen Allan och sen Nikki.

Jag har antagligen glömt berätta tusen saker från varje dag men jag ska börja skriva ner sakerna på datorn så kan jag bra klistra in dom när jag väl får internet men nu har ni lite koll iaf. Massa ridning och mycket att göra = helt slut på kvällarna.
Btw så pågår de läger här på gården nu så de springer runt massa jobbiga barn överallt nu...

Bye
Linnéa.O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar