måndag 29 augusti 2011

Packa in för tävling = lång dag

Det brukar bli väldigt långa dagar när vi ska packa inför en tävling samtidigt som allt annat ska hinnas med och de blir extra mkt när lastbilen kom hem först igår, vi e bara två som jobbar och de ösregnar hela dagen. Men nu e jag äntligen inne och har fått i mig lite mat oxå, bilen åker vid 23 ikväll och förhoppningsvis så klara dom av att lasta själva så att jag slipper stanna uppe tills dess... Sen är de bara jag o Erica här i en hel vecka, väldigt skönt att inte ha nån som hänger över axeln o ska kolla allt man gör samtidigt som de e lite läskigt att inte ha Emma här som har en plan med hur varje dag ska se ut. Men vi kommer nog klara oss! Nu ska jag slappp lite, kanske kolla lite Robinsson eller dra igång nån film på datorn, o så finns de lite kladdkaka i kylen =D

Bye
Linnéa.O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar